خنک کننده سلولزی
نوشته شده توسط : تازه ها

خنک کننده سلولزی

عملکرد خنک سازی پد سلولزی

سیستم خنک کننده سلولزی (کولینگ پد ) چگونه کار میکند؟ یکی از مهم ترین سوالات علاقه مندان نحوه عملکرد پد ها در این سیستم ها می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته و به پاسخ سوالات خود برسیم.

هوا با کمترین مقاومت (به دلیل وجود زوایای کاملا دقیق و حساب شده در فرم کرکره ای کاغذ ) به علت فشار منفی ایجاد شده توسط هواکش ها از سطوح خیس پد سلولزی (با بالاترین سطح تماس تبخیر ) عبور کرده و به این ترتیب موجب افزایش کارایی این محصول می شود.

سیستم خنک کننده پد سلولزی

همان طور که بیان کردیم این موضوع موجب می شود که ما شاهد کاهش دمای بسیار مناسبی بین 10 الی 15 درجه سانتی گراد باشیم. به این ترتیب خنکای مد نظر خود را می توانیم تجربه کرده و از این موضوع لذت ببریم. استفاده بهینه از این محصول تنها در شرایطی حاصل خواهد شد که ما بتوانیم میزان مقاومت با هوا را تا بالاترین حد ممکن کم نماییم. هر چه این مقاومت در این مکانیزم کم شود باعث می شود که خنکای بیشتری به دست آورده و از همین رو استفاده کاملی از این محصولات داشته باشیم.پد سلولزی می تواند با این مکانیزم برای ما کاربردی چند برابری در ایجاد خنک سازی داشته باشد.

پد سلولزی

محصولی نوین در ایجاد هوای خنک در منازل و در کارخانه های گوناگون. یکی از مهم ترین کاربرد های این پد ها مورد بهره برداری قرار گرفتن در شرایط مختلف و در محل های مختلف می باشد. مورد استفاده بسیار مهم این محصولات در مرغداری ها و گلخانه ها می باشدو سالن های پرورش قارچ یکی از محل هایی هستند که این محصولات در آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین شما می توانید در کارخانه های صنعتی هم از این موضوع استفاده نماییم. پد سلولزی در کارخانه ها موجب می شود که هوای کارخانه از آلاینده های شیمیایی خالی شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: